Ekonomi

Teknosa, Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde iki ödüle layık görüldü

Teknosa, Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri CX Ödülleri’nde dijital müşteri deneyimi kategorisinde iki ödül kazandı.

Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, E-Ticaret Deneyimi Odaklı Dijital Mağaza projesiyle ‘Büyük Düşünce Ödülü’ne, Sanal Asistan projesiyle ise ‘Dijital Müşteri Deneyimi’ kategorisinde ‘Teknoloji Kullanımı’ projesiyle 6’ncı ödüle layık görüldü. Türkiye’de müşteri deneyimi alanında başarılı projelerin ödüllendirildiği CX Ödülleri. Özel Ödülünü kazandı.

Ödülleri Teknosa adına Müşteri Hizmetleri ve Müşteri Deneyimi ekipleri aldı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu